Výhody certifikace

Podpora certifikovaným subjektům:

  • Profily a prezentace certifikovaných restaurací na Kudy z nudy - Ochutnejte Česko s Czech Specials, Ochutnejte Česko s CzechSpecials! – Kudy z nudy
  • pravidelný seriál na KzN - tipy Czech Specials na dané téma, kde co ochutnáte, dále zveřejňování nabídek certifikovaných restaurací
  • Profily certifikovaných restaurací, recepty, videorecepty, tematické články s pozvánkami do restaurací na VisitCzechia, Czech Specials | VisitCzechia
  • Restaurace jsou součástí kampaní CzechTourism
  • Komunikace na sociálních sítích, newsletterech (6x ročně pro certifikované subjekty – novinky v projektu, výzvy apod.)
  • Prezentace projektu na domácích i zahraničních gastro eventech, soutěžích a v médiích
  • Odborné semináře pro certifikované restaurace
  • Volné nebo zlevněné vstupné na odborné gastro eventy, workshopy a kurzy vaření
Pravidelné příspěvky na webu a Facebooku Czech Specials:
  • Nabídky certifikovaných restaurací (menu, gastro eventy, zajímavosti)
  • Články o osobnostech české gastronomie z doby minulé i současné
  • Zajímavosti ze světa gastronomie
  • Kalendář gastro akcí
Spolupráce se zahraničními zastoupeními CzechTourism:
  • Certifikované restaurace součástí press/fam/influencer tripů zahraničních zastoupení
  • kulinářské kurzy pro zahraniční novináře, influencery v Národním zemědělském muzeu
  • Natáčení spotů zahraničních TV štábů o české gastronomii v certifikovaných restauracích (např. Nagasaki TV, tchajwanská TVBS, francouzský TV štáb apod.)
Společná prezentace s Národním týmem kuchařů a cukrářů AKC ČR:
  • Na mezinárodních kulinářských soutěžích IKA Culinary Olympics, Global Chefs Challenge
Budoucnost a podpora projektu:
  • Neustále zvyšovat kredit projektu u odborné i laické veřejnosti
  • Oslovovat nové restaurace a cukrárny a zajistit tak rozšíření databáze Czech Specials po celé ČR
  • Zaměřit se na cílenější propagaci projektu a tím motivovat k zapojení do projektu stávající a nové restaurace/cukrárny/kavárny (upřednostnit kvalitu nad kvantitou)
  • Marketingově podpořit projekt v rámci aktivit CzechTourism
  • Oslovit pro projekt významné komerční partnery, známé kuchaře a osobnosti české gastronomie
  • Zapojit regiony a regionální gastronomické projekty.
  • Spolupráce s Národním týmem kuchařů a cukrářů AKC ČR a ostatních partnerů AKC
  • Propagace projektu v zahraničí prostřednictvím zahraničních zastoupení CzechTourism (press/influencer tripy, kulinářské kurzy, posty na sociálních sítích)
  • Propagace projektu na gastro eventech, odborných seminářích, workshopech